Зміст модулю показав мені окремі шляхи для того, щоб диференціювати не лише зміст навчання, його процес, а й навчальне середовище. Стосовно диференціації змісту навчання я бачу певні обмеження: всі учні мають в кінцевому результаті продемонструвати знання, максимально наближені до вимог програми. Звичайно, кожен учень може обрати собі бажаний рівень досягнень, але за досягненнями учнів судять про ефективність вчителя.
понеділок, 30 жовтня 2017 р.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Модуль 11 Навчання за проектом Іntel 10 відкрило для мене здатність до оригінальності та інновації в діяльності, навчило впроваджувати та...
-
Модуль 11 Навчання за проектом Іntel 10 відкрило для мене здатність до оригінальності та інновації в діяльності, навчило впроваджувати та...
-
Модуль 5 Сьогодні я опрацювала модуль 5. Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів ...
-
Модуль 3. Сьогодні я працювала над обраною темою, а саме: розподіляла дітей на групи, визначала завдання для кожної з груп, розглянула дер...
Немає коментарів:
Дописати коментар