четвер, 2 листопада 2017 р.

Модуль 11

Навчання за проектом Іntel  10 відкрило для мене здатність до оригінальності та інновації в діяльності, навчило впроваджувати та доносити до інших нові ідеї, відкрило сприйняття новим та різноманітним перспективам. Отримала дуже велику кількість нових знань. 


понеділок, 30 жовтня 2017 р.

Модуль  10

Уміння розумно поставити запитання – це основа якісного навчання. Добре продумані запитання провокують змістовні зв’язки з тим, що учні приносять до класної кімнати з попереднього навчання та зі свого життєвого досвіду.
Поведінка вчителів, сприятливе середовище у класній кімнаті та стратегії впровадження проектів – все це важливо при створенні навчального процесу, що будується на навчальних потребах учнів.
Деталі плану впровадження визначають вимоги до середовища поза класною кімнатою перед, під час та після виконання учнями проектів і забезпечують успіх навчання.
на мою думку,таке навчання буде мати успіх завжди,бо при цьому учні розвивають свої здібності по самостійній роботі,по самовдосконалості,та самосвідомості.




Модуль 9

Зміст модулю показав мені окремі шляхи для того, щоб диференціювати не лише зміст навчання, його процес, а й навчальне середовище. Стосовно диференціації змісту навчання я бачу певні обмеження: всі учні мають в кінцевому результаті продемонструвати знання, максимально наближені до вимог програми. Звичайно, кожен учень може обрати собі бажаний рівень досягнень, але за досягненнями учнів судять про ефективність вчителя.

Модуль 8
Цей модуль допоміг мені поглибленно розібратись та зрозуміти оцінювання зосереджене на потребах учнів, розробити власну систему паперового та електронного оцінювання, навчилась проводити самооцінювання власного блоргу, створеного учнями.


середу, 25 жовтня 2017 р.

Модуль 7



Сьогодні я дізналась як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів, яким чином створення системи формуючого оцінювання допоможе мені покращити навчальний процес,як залучення учнів до процесу оцінювання змінює їх ставлення до навчання та допоможе досягнути поставлених навчальних цілей.



вівторок, 24 жовтня 2017 р.

Модуль 6

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів. Спілкуючись між собою таким чином, учні зможуть спільно розміщувати і редагувати навчальні матеріали, обмінюватись думками, доповнювати і редагувати роботу один одного. В такій співпраці будуть шліфуватись вміння учнів працювати в інтернеті, розміщувати дані згідно правил і вимог, також розробила форму опутування, яка є інструментарієм перевірки знань учнів.



Модуль 5

Сьогодні я опрацювала модуль 5. Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання учнів, а саме, викоистання мережі Інтернет відкриває нові можливості, дітям цікавіше працювати та аналізувати знайдений ними матеріал. Важливим пунктом роботи вчителя залишається контроль за ходом роботи учня, адже так важно втимати дитину в межах навчання, коли відкривається величезний простір доступної інформації, яка просто може відволікти дитину від проекту.

Модуль 11 Навчання за проектом Іntel  10 відкрило для мене здатність до оригінальності та інновації в діяльності, навчило впроваджувати та...